Aqua gym med middels til høy intensitet

SE LEDIGE KURS HER
Aqua Fitness med middels til høy intensitet ledet av høyskoleutdannet treningsinstruktør

Denne timen passer for deg som ønsker å holde deg i form, og har trent litt før. NÅ PÅ KVELDSTID!

Vanntrening er bevegelse til musikk i basseng, Vanntrening er både effektivt og lystbetont. Vi bruker basseng der vi har mulighet å heve og senke bunnen etter behov. Instruktøren tilpasser øvelsene slik at alle vil få utbytte av treningen. Oppdriften i vannet gir mindre belastning på leddene. Samtidig gir det god motstand når vi beveger oss, noe som gir en unik treningseffekt. Jo raskere vi beveger armer og bein, jo tyngre blir det.

Det er mange helsemessige grunner for å trene i vann: * Øke sirkulasjon i armer og bein. * Skadeforebyggende; muskel- og skjelettplager * Stabilitet-, kondisjon- og bevegelighetstrening, samt avspenning. Treningstimen varer i 45 min. Vi bygger opp timen slik: starter med oppvarming, så styrke og kondisjon, tøyning og avspenning på slutten av timen. Vi har fokus på bevegelsesglede og treningsutbytte.

Når:

Pris:


SE LEDIGE KURS HER